Websites | maatwerk zit als gegoten
 


De website als actief verlengstuk


Teveel ondernemers bezien hun website nog steeds als een stuk vormgeving met een stukje techniek eronder. Daarmee sta je op internet: je bent online bereikbaar. Je visitekaartje. Maar niet zozeer als een verlengstuk van hun onderneming. Een vehikel wat op eigen kracht zijn bijdrage kan leveren. Het wordt daarom ook zelden gebouwd vanuit de gedachte om de klant aan te zetten tot actie. Daar wordt weinig tot niets mee gedaan, en precies daar ligt UW kans.


Uw aanwezigheid op het web : wees kritisch


Vaak presteert de website niet zoals u zou willen. Stap 1 is dat u er zich bewust van moet worden dat het binnen uw branche zeker mogeiljk is om er meer uit te halen. Dat er manieren zijn om uw online aanwezigheid om te zetten in resultaat. Stap 2 is bedenken hoe dat aan te pakken. En dat is nog niet zo eenvoudig, want ieder zijn vak natuurlijk. En laat dit nu net ons vak zijn. Kom een keer langs voor een kop koffie en laat ons een voorstel doen waar zowel u als wij van overtuigd zijn dat het gaat werken. Gooi weg dat 'visitekaartje online', die tijd is geweest. Een website moet geen geld kosten, het moet opleveren. Anders heeft het geen nut.

Wat kan de klant zelf, en waar heeft hij hulp en advies nodig?


De ene klant heeft niet eens een computer, de andere een kantoor vol. De ene klant is handig met programma's en social media, de andere zit door zijn vak juist nooit achter de pc. De een wil en kan dat wel leren, de ander heeft daar helemaal geen zin in, of geen tijd voor. Daarin ligt de sleutel tot het maken van een passend systeem zodat de klant ermee uit de voeten kan. Wat past bij uw manier van werken, en bij uzelf. Hulp en advies waar nodig, op uw niveau.